scroll

Pagina's

zaterdag 17 mei 2014

Nailpolish: Greybrown L'Oréal

Nailpolish Review van een kleur nummer 622 van L'Oréal, voorlopig te koop bij Action-filialen.






Hay! Even snel een update over een kleurtje die ik onlangs ik mijn Action-filiaal kocht. Ik kocht het kleurtje zelfs twee maal!
Het nagellakje die ik aanheb op onderstaande foto's is het kleur nummer 622 van L'Oréal. Ik betaalde in de Action ongeveer 2,5euro voor dit kleurtje, geen haar op mijn hoofd die erover twijfelde om dit kleur dus te kopen!




Positieve punten? Goede dekking, blijft relatief lang zitten, heel mooi kleur en klein prijsje.
Negatieve punten? Een klein flesje, dus snel leeg.

Alle bezoekers van Satisfaction blog mogen deelnemen aan de win-actie voor een waardebon ter waarde van 30euro bij Deep Devotion (online webshop)! Klik snel hier om deel te nemen.