scroll

Pagina's

maandag 19 mei 2014

'Bought online'-review: necklace

Review over een ketting die ik onlangs online kocht. Simpel, goud, klassiek.




Ik betaalde voor de ketting ongeveer 1€, inclusief verzendingskosten. Geef toe, wat kan je tegenwoordig nog voor 1euro kopen?! Ik ben blij met deze aankoop, het ziet er niet 100% uit zoals op de foto maar ik heb geen spijt van mijn aankoop!
De ketting verschilt van de foto in die zin dat ze er iets meer 'goud' uitziet. Geen probleem voor mij want dat vind ik net mooier. De schakels in het midden zijn wel net iets kleiner maar dat stoort ook niet echt voor mij.
Voor 1 euro dus een hele goede aankoop wat mij betreft!




PS: al meegedaan aan de winactie? Neen? Klik snel hier, het neemt slechts 2 minuten in beslag en je kan een coupon ter waarde van 30euro winnen voor de webshop Deep Devotion!!!