scroll

Pagina's

vrijdag 16 mei 2014

WIN WIN WIN


Hey meisjes! Ter ere van de 10 000ste bezoeker die vorige week mijn blog bezocht organiseer ik samen met de webshop Deep Devotion een superleuke winactie.




Wat is Deep Devotion?
Deep Devotion is een online webshop die verschillende dingen in haar aanbod heeft. Het gamma varieert van handtassen en juwelen tot kledij en schoenen. Kortom: voor elk wat wils. Een tijdje geleden, een van mijn eerste
posts op deze blog, schreef ik al eens een artikeltje over deze webshop. Vandaag ben ik dan ook trots dat ik een samenwerking met hen mag aankondigen!

Wat zijn mijn favorieten?









Wat kan je winnen?
Deep Devotion en Satisfaction blog bieden de winnaar van deze actie een waardebon van maar liefst €30 aan! Het bedrag is vrij gespendeerd op de webshop: http://www.deepdevotionshop.com/nl/


Wat moet je doen?
1. Like Satisfaction blog op Facebook: 


2. Like Deep Devotion op Facebook

3. Laat een berichtje na met je naam (en liefst ook je e-mailadres) zodat we je kunnen bereiken wanneer je gewonnen hebt! OF stuur een privéberichtje naar de Facebookpagina van Satisfaction blog

4.Volg "_lisamaes" op Instagram voor een extra kans:
instagram.com/_lisamaes

Deze actie loopt tot 31 mei 2014 20u00. 1 juni wordt de winnaar bekend gemaakt! Good luck ♣ 




17 opmerkingen:

  1. Superactie ;-)
    Margaux Van Maele
    vanmaele.margaux@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk zeg, ik doe mee hoor nynkeboer21@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. fingers crossed! lynndebuyser@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Woehoe, ik doe heel graag mee ;)
    Ik heb alles gedaan (instagram is unleashedmemories) om kans te maken en mijn emailadres is ianthelambrechts@hotmail.com :)
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Plzz be my lucky day!
    I wanne win!!
    algoet.mieke@hotmail.be

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh nice, ik was vergeten dat die webshop nog bestond! Heb er nog een handtas van :-) ik volgde je al op Fb en Instagram dus nu nog Deep Devotion erbij! x Marjolein (johimajo3@hotmail.com)
    http://enjoythelittlepleasures.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Emma Puype
    bunnyhop752@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuk! :D
    Mijn email: alexandra.vermeir@skynet.be
    Ik volg je ook op instagram!
    http://casualiciousfashion.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I hope I win this time, dus fingers crossed! :)
    Doe aan veel acties mee van Deep Devotion, en heb er ook al 2 kleedjes besteld!
    Super webshop! :)
    Mijn email: nastia_x@live.be

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superactie. Ik heb beide FB pagina's geliked en volg je ook (bijna haha) via Instagram.
    Facebook: melissa.vanstipdonkmaas
    Instagram: melissamaas1984
    E-mail: melissamaas@hotmail.com
    Gr. Melissa

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Yay :D I'm in!
    Lisatisfaction@hotmail.com

    xoxo, Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldige actie! Ik doe zeker mee! ^^
    info@beautytricker.com
    Instagram: beautytrickernl of xcelienx (ik volg je bij beide)

    xo Celien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. done! top actie!!!! ik g duimen hoor!!! leuke webshop! ik volg beide! info@kikiskloset.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ik zou wel graag winnen, trouwens leuke blog :)
    lisadobbels@hotmail.com

    XOXO

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke winactie! Ik ontdekte net je blog ;) Bij deze volg ik je via facebook ;) Ook Deep devotion kreeg al eerder een like van mij op facebook ;) hopelijk maak ik een kans om te winnen :D!
    Groetjes
    denolfanne-laure@hotmail.Com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke actie
    Ik ben een trouwe fan dus volg je al overal he ;)
    charlottecosters@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen