scroll

Pagina's

dinsdag 3 juni 2014

Tears of Happiness

De meest pakkende filmpjes van de afgelopen jaren? Ik selecteerde er vier.




In tegenstelling tot de meeste meisjes moet ik zelden huilen bij een dramatische of romantische film. Films à la Broken Circle Breakdown doen mij op dat vlak weinig. Pas op, het verhaal is wel mooi en aangrijpend maar het raakt me niet tot in het hart. Een cinemazaal vol snotterende mensen rondom me, inclusief mama, maar ikzelf geef amper een krimp.
Geen idee hoe het komt, misschien omdat ik te hard besef dat het maar een film is en daarom niet zo hard opga in het verhaal? Waarschijnlijk wel, want realityseries zoals "Vind mijn familie", "Bouwen aan geluk" en andere soortgelijke uitzendingen doen mij dan wel wat.

Heel raar, maar ik kan me ook laten meeslepen in Youtube-filmpjes. En ja, soms moet ik me nu en dan echt vermannen om net geen traantje weg te pinken. Het gaat echt om heel uiteenlopende genres van filmpjes, van reality tot geënsceneerd. 

Hieronder een aantal van de filmpjes waarbij ik het niet droog heb kunnen houden

Bars & Melody - Simon Cowell's Golden Buzzer act


Shadow Theatre Group - 1st Audition Britain's Got Talent


The bullying experiment

Speed ad - Mistakes





Aangrijpend, toch?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten