scroll

Pagina's

zondag 8 juni 2014

Swatch Coral Heat by Maybelline


Vandaag toon ik jullie de swatch van het nagellakje nummer 242 Coral Heat van de Maybelline-lijn.



Dit weekend wordt het in Belgiƫ gemiddeld 26 graden. Zeg nu zelf, zomerse temperaturen vragen toch ook om zomerse nagellak? In het Kruidvat krijg je momenteel korting op de nagellak van Maybelline, dus besloot ik daar een bezoekje te brengen.
Ik kwam thuis met twee nagellakjes, waarvan ik vandaag eentje aan jullie laat zien.






Het kleurtje is een soort koraalkleur, zoals de naam al laat uitschijnen. Het lijkt een mix tussen fluo-oranje en pastel-oranje. Het kleur matcht perfect bij zowel zwart als wit, maar ook met andere (pastel-)kleuren is het een match made in heaven.
Een dergelijk kleurtje op je nagels laat je meestal ook bruiner lijken dan je bent. Wanneer je op reis bent (of bent geweest) en je hebt een bruin tintje is deze kleur zeken een must have!

Ik betaalde voor twee nagellakjes (met de korting) ongeveer 4 euro, wat erg goed meevalt! 
Welk kleurtje is jullie favoriet deze zomer?


3 opmerkingen:

  1. heb je enkel de nagellak op gedaan? want het lijkt alsof je ook een soort gel erover/eronder hebt op gedaan? erg mooi kleurtje trouwens! ik denk dat ik het ook ga gaan halen, wat is de actie juist bij kruidvat?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Lynn! Nee ik gebruik altijd mijn topcoat, dus de glans die je erop ziet komt daarvan. Mijn topcoat heet Seche Vite, ik heb er vroeger al eens een post over geplaatst. Er komt ook een mini-review ervan binnenkort op mijn blog. Ik ben er alvast heel tevreden mee! ;)

      Verwijderen