scroll

Pagina's

woensdag 28 mei 2014

Smile, Sparkle, Shine

Vandaag een combinatie van een OPI-kleurtje met een L'Oréal-accent!




Zoals je op bovenstaande foto kan zien gebruikte ik twee verschillende nagellaksoorten. De eerste is een bruin kleur van OPI. Als ik me niet vergis heet dit kleur "jetlag" en heb ik er al een review over geschreven. Het tweede kleur is een sparkle kleur van L'Oréal die ik in de Action kocht.



De twee kleuren samen matchen perfect samen. Ik accentueerde mijn ringvinger met het kleur van L'Oréal. Onder dat kleurtje lakte ik wel 1 laagje van het OPI-kleurtje om een goede dekking te krijgen. Het lakje van L'Oréal is namelijk meer een topcoat dan een gewone nagellak, het is dus moeilijk om je nagel enkel met dit kleur te lakken!




PS: neem ook zeker deel aan mijn WIN-actie!




1 opmerking: