scroll

Pagina's

dinsdag 27 mei 2014

New trend: Brond Hair

Yep, ombre is officieel volledig uit de mode. Pas op: ik ben nog steeds fan. Toch ben ik nog meer fan van de nieuwe opkomende trend: Brond Hair! Benieuwd?







Brond hair is een trend die de vorige zomertrend zeker zal vergeten. In tegenstelling tot ombre hair worden niet enkel de punten van het haar gekleurd of gebleekt, maar wel het volledige haar.


Ombre hair

Brond hair is een combinatie van bruin en blond haar. Het komt er niet op neer dat je bruin haar met blonde meches hebt of omgekeerd. Daarentegen is brond hair een kleur die perfect gebalanceerd is tussen blond en bruin.







De trend maakte reeds haar intrede in 2007. De trendsetter? Gisele Bundchen. Brond hair bleef op dat moment niet zo lang een grote trend, maar maakt nu terug haar opkomst.
Persoonlijk vind ik Brond hair supermooi. Ik zou het overwegen om zelf te proberen maar dan moet het wel bij een professionele kapper gebeuren. Een pakje van L'Oréal om zelf je haar te kleuren zou ik hiervoor niet vertrouwen.

Wat vinden jullie?

Doe zeker ook mee aan de WIN-actie, het neemt slechts 2 minuten in beslag en je kan een coupon van maar liefst 30euro winnen!



3 opmerkingen: