scroll

Pagina's

donderdag 15 mei 2014

Outfit of the day #5

Vandaag een de vijfde presentatie van een outfit. Het is eveneens een review van een bloesje die ik onlangs kocht! 


Benieuwd? Lees dan snel verder.




Hey meisjes

Vandaag een korte review over een bloesje die ik onlangs online kocht. Het is een geel bloesje met een open rug achteraan een een grote strik die het geheel afwerkt. Toen ik het bloesje online ontdekte was is meteen verkocht. 

Het bloesje ziet er online uit zoals op de onderstaande foto.



Toen het bloesje werd geleverd zag ik meteen dat het wel goed zat. Het bloesje is iets korter dan op de foto en valt ook iets minder ruim. De kleur op de foto komt relatief goed overeen met de werkelijke kleur. Misschien is de kleur iets feller dan op de foto, maar dat stoort niet.
De stof op de foto ziet er wel dikker uit dan de stof die in werkelijkheid wordt gebruikt. Toch lijkt het bloesje mij wel van goede kwaliteit, zeker wanneer je rekening houdt met de prijs die ik ervoor betaalde.






Ik ben er alvast heel blij mee! Geïnteresseerden mogen me steeds contacteren.


4 opmerkingen:

  1. He!
    Prachtige t-shirt :D!
    Vooraan lijkt het niets speciaal, maar de achterkant is echt super!
    Leuke blog ook trouwens ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waar heb je dit online besteld? Het is supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Sanne! Kan je me een berichtje sturen op de Facebooksite van Satisfaction blog? Hier is de link: https://www.facebook.com/satisfactionblogspot?fref=ts

      Verwijderen
  3. Staat je prachtig! De strik maakt het helemaal af :) Heel zomers. Score!
    Groetjes,
    Sien x

    BeantwoordenVerwijderen