scroll

Pagina's

woensdag 14 mei 2014

Action: OPI & L'Oréal nailpolish








Hey meisjes

Even een snelle tip voor jullie. Ik passeerde eergisteren even snel bij de Action om nog een paar opbergdozen voor mama te halen. Toch kon ik het niet laten om even naar de make-up te kijken. Ik had een tijdje geleden al een nagellakje van L'Oréal gekocht en dat vond ik meteen een supermooi kleur. De review volgt natuurlijk later nog op deze blog. Wat ik wel al kan verklappen is dat het kleur wel goed op je nagels blijft zitten. Het nadeel? Het is een klein potje. Door dit nadeel besloot ik om het kleurtje nog eens te kopen.
Toen ik eergisteren dus door de rekken van de make-up afdeling, nuja het make-up rek, van de Action liep viel me meteen iets op.
Een relatief groot flesje, zwarte ronde dop die er een beetje zanderig uitziet... Dat kon niets anders dan nagellak van OPI zijn!

En ja, niets was minder waar. Sinds kort verkoopt Action dus OPI, weliswaar de overblijfselen van de vorige collectie. In mijn Action-filiaal hadden ze enkel de crackle-top-coats. Ik kocht er twee van.






Terwijl ik er toch was, kocht ik ook drie nieuwe L'Oréal-nagellakjes!









Reviews volgen later! Nu snel naar de Action, voorraad is beperkt!
O ja, de nagellakjes van OPI zijn goedkoper dan die van L'Oréal. Voor die van L'Oréal betaalde ik ongeveer €2,5/stuk, voor die van OPI ongeveer €1,5/stuk!


1 opmerking: