scroll

Pagina's

zaterdag 15 november 2014

Filmupdate

Het is 02:00 uur 's avonds en ik kom thuis van een supergezellig verjaardagsfeestje. Plots denk ik eraan om mijn eigen blog, waar ik al erg lang niet meer aan gedacht heb, te bekijken. 
Vandaag nog 10 paginaviews. Tiens, niet slecht voor een blog waar al maanden niets nieuws meer op verschijnt, toch? 
Het leek me daarom misschien toch de moeite waard om nu en dan nog eens iets nieuws te posten. 
Inspiratieloos ging ik op zoek naar een onderwerp waarover ik uit de losse pols iets kan schrijven. Het eerste die meteen in mij opkomt is: CINEMA! 
Ja, sinds mijn laatste post heb ik weer enorm veel nieuwe films bekeken in de cinema. Ik zet ze even voor jullie op een rijtje, met de daarbijhorende eigen score. Over smaak valt niet te twisten, dus feel free om ook een eigen mening te hebben ;-)


  • Interstellar: 6/10
  • Gone Girl: 9,5/10
  • Maleficent: 7/10
  • If I stay: 9/10
  • The Maze Runner: 8/10
  • A Most Wanted Men: 7/10
  • Lucy: 7/10
  • Welp: 5/10
  • The Drop: 8/10
  • The Loft: 7/10
Dit zijn de films die me tot op vandaag zijn bijgebleven. Er zullen ongetwijfeld nog films uit mijn geheugen geglipt zijn, maar het is ondertussen 02:30 en de zin in nog meer opzoekingswerk is voorlopig ver te zoeken ;).

Soon more xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten