scroll

Pagina's

zondag 13 juli 2014

Outfit of the day: Italy

Hey iedereen!

Het is al een heeeeeele tijd geleden dat ik iets postte. Vandaag krijgen jullie opnieuw een outfit-post te zien, deze keer een post vanuit Italië!



Het is al een heeeeeele tijd geleden dat ik iets postte.
De reden? Ik moest mijn thesis indienen en ben nu voor de tweede keer deze zomer op reis vertrokken. Eind juni ging ik samen met the bf een weekje naar Turkije. Ik logeerde in een prachtig nieuw hotel, waar ik later zeker een blogpost over schrijf.
Dinsdagavond vertrok ik opnieuw op reis, deze keer voor twee weken naar Italië. We logeren voor de zesde keer op rij in een B&B. Dora & Peter, de uitbaters, zijn beetje bij beetje familie van ons geworden. Ook hun B&B, La Villetta, is zeker een aanrader voor wie graag aan het Gardameer wil logeren.


Eenmaal aangekomen in Italië was het weer niet zo super zoals we gehoopt hadden. De eerste avond bleek het toch wat fris te zijn, dus besloot ik mijn maxi-skirt aan te trekken! Dé idéale gelegenheid. 

Ik combineerde mijn maxi-skirt, die bestaat uit kaki en zwart, met een simpele, zwarte body. Je weet wel, zo'n t-shirt die je als het ware zoals een pamper vastmaakt zodat deze niet omhoog kan kruipen.
Verder droeg ik gewoon slippers, een simpel zwart lederen vestje en een zwarte clutch. 


 

Maxi-skirt - Action, 6 euro
Lederen vestje - Solden bij New Look, 29 euro
Slippers - Italië, 10 euro
Clutch - Solden bij H&M, 5 euro
Zwarte body - New Look



Geen opmerkingen:

Een reactie posten