scroll

Pagina's

zondag 4 mei 2014

Swatch: HEMA n° 822


Benieuwd naar dit kleur? 



Hey iedereen!
Vandaag een korte swatch-post voor jullie. Gisteren kon ik mezelf -alweer- niet bedwingen om een nieuw soort nagellak te kopen. Ik stond voor het HEMA-rek, ja dat rek waar je ongeveer 5845283 soorten kleuren hebt waar je uit moet kiezen, life is so hard.
Ik twijfelde tussen babyblauw en een soort lichtbordeaux, een moeilijk en hartverscheurende keuze.

Ik koos uiteindelijk voor de roodachtige tint en testte hem vandaag meteen voor jullie uit.
Ik ben wel fan, maar achteraf gezien heb ik al zo'n soort kleur in mijn kast staan. Ongetwijfeld zal ik mezelf ook niet kunnen tegenhouden om ook het babyblauwe kleur aan te schaffen, I know myself too damn well...










Geen opmerkingen:

Een reactie posten