scroll

Pagina's

woensdag 7 mei 2014

Ibiza bracelet




New in: Ibiza bracelets. Wanna know more? 








Hey meisjes
Mama wou gisteren naar de Action. Ze wou daar een aantal opbergdozen aanschaffen dus ging ik met plezier mee. Dé idéale ontspanning die ik nodig had. Ik ben namelijk al een hele poos bezig met het schrijven van mijn thesis. Dag in, dag uit bekijk ik hetzelfde document en pas zaken aan waar nodig. Een uitstapje naar de Action maakte me dan ook zo blij als een kind.
Eenmaal aangekomen in de Action doe ik altijd de hele ronde van de winkel. Ja, zelfs de hangen waar ik helemaal niets te zoeken heb. Toen we aan de kassa stonden en mama alles op de band aan het leggen was, spotte ik deze leuke armbandjes.
Ik kocht twee pakjes. Elk pakje bevat een armbandje met gouden schakels. Daarnaast bevat elk pakje ook nog eens twee unieke stuks. Ik besloot om me er twee aan te schaffen.


Als eerste koos ik voor het bovenstaande pakketje. Ik moet eerlijk zeggen, ik ben niet zo'n fan van oranje. Ik kocht dit pakje eigenlijk gewoon voor het gouden armbandje en het zwarte met het gouden kruisje. Geef nu toch zelf toe, de combinatie van goud met oranje is toch not done?
Mij zal je sowieso niet zien rondlopen met het oranje bandje, de twee andere bandjes vind ik dan wel weer geslaagd!!



Ik koos ook nog een pakje waar er twee gouden arbandjes in zaten en een blauw bandje. Hier ben ik echt superblij mee. Het babyblauw samen met de gouden bandjes zijn als een match made in heaven. Ik zal dus TOCH de babyblauwe nagellak moeten aanschaffen (zie mijn vorige blogpost).

Voor de geïnteresseerden: een pakje kostte me nog geen €1. Een pakketje kost namelijk €0,79, geen geld toch?